Jäsenedut

Tapanilan Erän jäsenenä olet oikeutettu seuraaviin jäsenetuihin.

Voimistelujaoston jäsenedut

• Tapanilan Terveys: Tapanilan Terveys tarjoaa fysioterapiaa ja hierontaa, sekä yksilöllistä fysiikkavalmennusta Erän voimistelijoille -10% hinnaston mukaisista hinnoista.
  • Tapuli Apteekki:  sidetarvikkeet, kylmäpussit- ja geelit -10%
  • Footlight: normaalihintaisista tuotteista -15 %
  • Piruetti: normaalihintaisista tuotteista -10 %
  • Hyvinvointipalvelut Helter: normaalihintaisista palveluista -10 % (Paloheinän toimipiste)
  • Eveliinan polku: hieronta -10% yksi kerta, 10 kerran kortti 490€

Tapanilan Erän monilajiseuran edut

• Ilmaisia lajikokeiluja kerran kuukaudessa. Näistä ilmoitetaan jäsentiedotteella MyClubin kautta.
  • Erätuote jäsenhintaan Tapanilan Erän toimistosta:
    - Juomapullo 6€
    - Tekninen paita (naisten- ja miesten malli) 10€
    - Naisten toppi 10€

Tapanilan Urheilukeskuksen edut Tapanilan Erän jäsenille

1. Etuhinnat synttärijuhliin ja polttareihin ammuntalajeista, seinäkiipeilystä, kuplafutiksesta, jousitaistelusta ja saunatiloista.  Etu lunastetaan koodilla ERÄNJÄSEN. Etuhinnan saamiseksi ryhmäpalveluiden varaukset täältä: myyntipalvelu@tapanilanurheilu.fi Hinta: pienemmän ryhmäkoon mukaan olemassa olevilla hinnoilla esim. tilaussauna 2h/75€, kiipeilysynttärit 190€, norm. 250-290€.
  2. Tutustumisviikko MosaGymille 10€
  3. Kiipeilykokeilu kaksi yhden hinnalla
  4. Keilaus 2h yhden hinnalla tai 2 rataa yhden radan hinnalla
  5. Seinäkiipeilyn alkeiskurssi 79€ (norm. 99€) sis. 1 x kuukausikortti kiipeilyyn, Puoti-alennus ja kansallinen varmistuskortti sekä S-ryhmän jäsenille lisäksi 1 x kuukausikortti MosaGymille.

Liity jäseneksi

Jäsenmaksu vuodelle 2024 on 10€. Jäseneksi liittyminen onnistuu myös voimisteluryhmään ilmoittautumisen yhteydessä. Jäsenetuja voivat hyödyntää niin kaudelle ilmoittautuneet kausimaksun maksaneet voimistelijat kuin kannatusjäsenet.

Lataa MyClub-mobiilisovellus ja näytä jäsenkorttisi paikan päällä.