Harrastetoiminta

Voimistelujaostossa on mahdollista harrastaa joukkuevoimistelua ja tanssillista voimistelua sekä laadukkaissa harrastevoimistelun ryhmissä. Tarjontaan kuuluu monipuolisesti voimistelun harrasteryhmiä lapsille ja nuorille. Ryhmiä löytyy vauvoista aikuisiin. Näihin ryhmiin ei vaadita aiempaa voimistelukokemusta.

Kaikissa ryhmissä on mahdollista kokeilla voimistelua kaksi kertaa sitoutumatta.

Ilmoittautumisjärjestelmämme on myClub. Ilmoittautuminen kevätkauden harrasteryhmiin alkaa jäsenillemme 27.11. ja uusille tulijoille 5.12.2023. Yksinkertaisinta ilmoittautuminen on nettisivujemme kautta eli klikkaamalla haluamaasi ryhmää, sivu ohjautuu automaattisesti ilmoittautumaan kyseiseen ryhmään myClubissa.

Kevätkausi on 8.1.-26.5.2024.

Syyskausi on 2.9.-15.12.2024.

Kausille ilmoittaudutaan erikseen. Kausiin sisältyy yksi harjoituksista vapaa viikko (syysloma/talviloma).

Kuva: Tiia-Tuulia Järvinen