Valmentamaan Erälle

20.3.2024

Haemme valmentajia voimisteluryhmiin ja -joukkueisiin kaudelle 2024-2025.

Onko sinussa ainesta valmentaa Erällä? Nyt on hyvä hetki liittyä tiimiimme!

Tapanilan Erän Voimistelujaosto etsii riveihinsä niin harrastevoimistelun kuin joukkuevoimistelun valmennusjoukkueiden valmentajia tulevalle voimistelukaudelle 2024-2025.  Joukkuevoimistelun kilpailevilla joukkueilla on harjoituksia 2-5 kertaa viikossa 2-3,5h kerrallaan. Tarjoamme valmentajillemme oman kiinnostuksen mukaista työtä ja mahdollisuuden kehittää omaa osaamistaan. Seurassamme tuetaan valmentajien kouluttautumista ja kannustetaan valmentajia ja ohjaajia omilla koulutuspoluillaan. Tule mukaan aktiiviseen porukkaamme!

Tapanilan Erän Voimistelujaostosta löytyy joukkuevoimistelun kilpailevia joukkueita 8-vuotiaista aikuisiin harraste-, kilpa- ja SM-sarjoissa sekä laadukkaita lasten harrasteryhmiä satuvoimisteluun, temppuvoimisteluun, Voimistelukouluun, Ninjagymiin tai joukkuevoimisteluun painottuen. Lisäksi seura järjestää voimistelukerhoja lähialueen koulujen iltapäivissä.

Tarkka työnkuva muotoillaan yhdessä valmentajan/ohjaajan kanssa. Haemme etenkin yli 18-vuotiaita valmentajia ja ohjaajia eri ikä- ja taitotasoille aina harrastevoimistelusta joukkuevoimistelun kansainväliselle huipulle asti. Työ alkaa elokuussa.

Kaudelle 2024-2025 haemme erityisesti vastuuvalmentajia uuden joukkuevoimistelun ikäluokan (2017-2018-syntyneet) joukkueisiin. Joukkueet perustetaan joulukuussa 2024.

Valmennusjoukkueiden harjoitukset ovat huippuolosuhteissa Tapulin liikuntakeskuksessa (Henrik Forsiuksen tie 2) ja Maunulan liikuntahallissa Helsingissä.

Vapaamuotoiset hakemukset ja lisätietoa
toiminnanjohtaja Salla Virranniemi, voimistelu@tapanilanera.fi

Tapanilan Erän Voimistelujaosto on Olympiakomitean Tähtiseura.

Tutustu harrasteryhmiimme täällä.

Tutustu koulujen iltapäivätoimintaan täällä.

Tutustu kilpaileviin joukkueisiin täällä.

Meillä voimistellaan ilolla, laadukkaasti ja yhdessä!

Kuva: Petri Nurminen